صفحه اصلی

صفحه اصلی News اخبار التیامی گزارش پایانی کارگاه دلقک درمانی
عنوان مقاله
خیریه التیام
مقالات اخیر
راه های ارتباطی
فروشگاه مجازی خیریه (قاصدک)

اگر هنرمند هستید و به یک فضای مجازی مناسب برای عرضه‌ی محصولات هنری خود به نفع خیریه نیاز دارید، می‌توانید با ثبت‌نام در سایت قاصدک آثار خود را به فروش بگذارید. در کنار این کار به مددجویان که از سوی خیریه‌ی التیام شناسایی شده‌اند نیز کمک می‌کنید.

 

کارگاه دلقک درمانی در روز جمعه ۲۷ خرداد ماه از ساعت ۱۶ الی ۱۹ با همکاری استودیو سلامت دانشگاه ایران و شرکت پانزده نفر از دوستان علاقه‌مند و حضور اساتید عالی قدر برگزار شد و مفتخر بودیم تا میزبان حضور گرم این عزیزان باشیم.
این دوره از کارگاه دلقک درمانی در سه بخش برگزار شد که در ادامه به تفصیل، شرح داده می‌شود.
در ابتدای کارگاه جناب آقای صادقیان، موسس و سرپرست گروه نمایش مفید، برای افزایش پیش زمینه شرکت کنندگان، توضیحاتی را در مورد تاریخچه نمایش ارائه دادند. در ادامه کارگاه آقای دکتر تبریزی و آریاندخت تجربیات خود را در زمینه دلقک درمانی با شرکت کنندگان در میان گذاشتند، تجربه‌هایی از هدیه دادن حال خوب و لبخند به کودکانی که حضور در بیمارستان باعث دلهره‌شان شده بود. در بخش سوم توانستیم از آموزه‌های جناب آقای توحیدی، در حیطه نحوه انجام کارهای نمایشی بهره ببریم. در پایان هم تمرین گروهی و به کار بردن آموزه‌های نظری در عرصه عمل، باعث شد تا تعامل دو طرفه کارگاه بیشتر شود و آموخته‌های شرکت کنندگان تثبیت بیشتری پیدا کند.
خندیدن هنر است و خنداندن هنری بالاتر. مایه مسرت ماست تا در کارگاه‌های بعدی شاهد مشارکت شما عزیزان باشیم.

Clown therapy workshop held on Khordad 27th from 16:00 to 19:00 with participation of 15 friends and presence of the great teachers, and we were proud of hosting these honoured people.
At first, Mr. Sadeghian explained about the history of performing arts. After that, Dr. Tabrizi and Ariandokht shared their experiences in this field with audiences, and at the end, we could learn from Mr. Tohidi in the field of performing plays.We are waiting for your warm presence in the next workshops.