صفحه اصلی

صفحه اصلی News اخبار التیامی همکاری خیریه التیام با بایودنت
عنوان مقاله
همکاری با بایودنت
مقالات اخیر
راه های ارتباطی
فروشگاه مجازی خیریه (قاصدک)

اگر هنرمند هستید و به یک فضای مجازی مناسب برای عرضه‌ی محصولات هنری خود به نفع خیریه نیاز دارید، می‌توانید با ثبت‌نام در سایت قاصدک آثار خود را به فروش بگذارید. در کنار این کار به مددجویان که از سوی خیریه‌ی التیام شناسایی شده‌اند نیز کمک می‌کنید.

هشتمین دوره از طرح ارمغان با محوریت دندان پزشکی با همکاری التیام و بایودنت همراه بود.
در طی این همکاری، خدمات رسانی به پنجاه مددجوی تحت پوشش خیریه التیام، در بازه‌ی سنی ۵ تا ۵۶ سال منجر شد و جزئیات آن به تفصیل خواهد آمد.
این همکاری از تاریخ ۳۰ بهمن تا ۴ اسفند با بایودنت در دانشگاه علوم پزشکی ایران به اجرا در آمد که در روز اول پنجاه مددجو به صورت اولیه ویزیت شدند و به همگی پک بهداشتی شامل خمیر دندان، مسواک و دو عدد آدامس بدون قند اهدا شد.
۳۲ نفر از این مددجویان تحت درمان قرار گرفتند و خدمات ارائه شده به آنها شامل ۳۰ مورد ترمیم، ۳۱ مورد کشیدن دندان که ۶ مورد طی جراحی انجام شد، ۴ مورد جرم گیری و ۲ مورد عصب کشی بود.
لازم به ذکر است که در مجموع هشت دندان پزشک در روند این طرح همکاری داشتند.

The 8th edition of Armaghan project with a focus on dentistry was accompanied by the cooperation of Eltiam charity and Biodent. The project, which took place from February 19 to February 23 at Iran University of medical sciences in collaboration with 8 dentists, provided services to 50 of charity between the ages of 5 and 56. It should be noted that on the first day all clients were visited and given oral health packs